Betaalgemak

Nadat u bent ingelogd kunt u:

  • uw documenten inzien en downloaden;
  • gemakkelijk betalen via iDEAL;
  • zelf kiezen of u de documenten per post óf per e-mail wilt ontvangen;
  • per e-mail verstuurde documenten nog één jaar lang inzien en downloaden.

Postverzending en iDEAL-betaalservice via Postex

Rivez is continu op zoek naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Hierbij vinden wij het belangrijk dat u de post ontvangt, zoals u dat wilt. Digitaal of fysiek, wij leveren maatwerk. Tevens krijgt u ook de gelegenheid om een betaling via iDEAL uit te voeren in een beveiligde omgeving. Met alle betaalgegevens voor u klaargezet, kunt u direct betalen.

Wij bieden u deze oplossing. We doen dit in nauwe samenwerking met Postex; een innovatief bedrijf dat deze dienstverlening al jaren aanbiedt.

Vragen?

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken, of heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met uw verzekeringsadviseur.

De veelgestelde vragen hebben wij hieronder alvast op een rij gezet:

Wat verandert er?

Wanneer u uw verzekering digitaal aangevraagd heeft, of u e-mailadres aan uw verzekeringsadviseur doorgegeven heeft, ontvangt u voortaan uw correspondentie digitaal. Hierdoor ervaart u direct het gemak van de digitale postverzending.

Wanneer wij geen e-mailadres hebben, verandert er eigenlijk niets, u krijgt er alleen iets bij. U ontvangt nog steeds alle correspondentie, zoals polissen, brieven en facturen. Daarnaast ontvangt u naast het poststuk ook een voorblad met een unieke (tijdelijke) code om de poststukken ook digitaal in te zien.

In plaats van een nota ontvangt u vanaf september 2018 voor betaaldocumenten een nota met iDEAL-betaalmogelijkheid. Door het scannen van de QR-code of door in te loggen met uw unieke code kunt u het openstaande bedrag eenvoudig en snel betalen.

Wie is Postex?

Postex is een bedrijf dat de poststukken met het logo van uw verzekeringsadviseur verzendt. Traditionele post en digitale verzending is beide mogelijk. Daarnaast wordt een iDEAL- betaalservice geboden aan u als klant. Voor meer informatie kijkt u op www.postex.com.

Ik word doorgestuurd naar een omgeving van Postex, kan ik daar veilig betalen?

Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url). Daar kunt u de openstaande verzekeringspremie voldoen.

Kan ik mijn post altijd digitaal ontvangen?

De wijziging in de verzending biedt nieuwe mogelijkheden. Zoals u hierboven heeft kunnen lezen is het ook mogelijk om aan te geven of u de post van uw verzekeringsadviseur voortaan per e-mail wenst te ontvangen. U kunt zelf uw ontvangstvoorkeur bepalen, per post of via e-mail. Via de unieke code op het voorloopblad kunt u inloggen en dit ingeven.

Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en zal uw gegevens zorgvuldig behandelen. Postex vraagt nooit om inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze ook nooit aan derden! Wilt u meer weten over Postex? Kijk dan op: www.postex.com.

Kan ik nog een nota ontvangen zoals ik die in het verleden heb ontvangen?

Nee, dat is helaas niet meer mogelijk. U kunt eenvoudig en snel het bedrag overmaken via iDEAL of internetbankieren. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van de Europese overschrijfkaarten van uw eigen bank. Mocht u die niet hebben, dan kunt u deze opvragen bij uw bank.

Ik kom niet verder met het uitvoeren van de iDEAL-betaling?

Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button 'Vorige' hebt geklikt. In dat geval is de betaling gestopt. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.

Stel ons gerust uw vraag

088 - 8000 900
Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.